El Consell Comarcal de la Selva ha pres la iniciativa de canalitzar les reclamacions dels abonats de les companyies elèctriques de tota la comarca de forma aglutinada. Tots aquells afectats per danys i perjudicis disposen d’un formulari a la web del Consell Comarcal de la Selva que el podran emplenar be directament o indirectament a través dels seus ajuntaments fruit del compromís que aquests han pres en la reunió d’Alcaldes d’aquest dijous 11 de març.
Explicació de què i com reclamar: Consell Comarcal
Formulari de reclamació:
http://www.selva.cat/consum/
Què puc fer amb aquest formulari?
Enregistrament de les dades a la Borsa d’Afectats del Consell Comarcal de la Selva
Les dades s’enviaran de forma automàtica al Servei de Consum del Consell Comarcal de La Selva qui aglutinarà els damnificats per tal d’iniciar un procés de mediació col•lectiva contra les companyies responsables.
Reclamació directa a la companyia
Un cop omplert el formulari el podeu imprimir, signar i adreçar-lo al Departament d’Atenció al Client de la companyia . La vostra companyia elèctrica ha de respondre en un termini màxim d’un mes des de la recepció de la vostra reclamació
Pòlissa d’assegurances
Si teniu contractada alguna pòlissa d’assegurances del tipus multirisc, podeu comunicar el sinistre a la vostra entitat asseguradora per si la pòlissa inclou la cobertura de danys al béns (menjar a la nevera, aparells elèctrics o electrònics, etc.), fent una estimació dels danys ocasionats.L’Oficina Comarcal de Consum de la Selva ampliarà el seu horari d’atenció al públic i atendrà de dilluns a divendres en horari de nou del matí a dues del migdia, es recomana concertar cita prèvia telefònica (972842161).
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada